PREGUNTES FREQÜENTS

PREGUNTES FREQÜENTS

He de ser Client de CaixaBank per a reservar?

Els nostres viatges són exclusius per a clients amb compte bancari de CaixaBank, totes les transaccions de pagament s’efectuaran a través d’aquesta.

No obstant això, amb la reserva d’un client CaixaBank poden anar fins a 3 amics/familiars que no ho siguin.

Teniu oficina física?

Si, les nostres oficines es troben en Avinguda Diagonal 618, 4a Planta, Barcelona, a més ens encanta conèixer-vos personalment. Per a poder visitar-nos, hauràs de concertar una cita prèvia

A part de les visites presencials tens opció de contactar-nos a través de Whatsapp (935 50 05 20), Videoconferència i via telefònica (935 50 05 20).

Quines assegurances inclou el meu viatge?

En tots els nostres viatges exclusius està inclòs l’assegurança d’assistència que cobreix qualsevol accident o malaltia durant el viatge.

Recomanem facultativament que adquireixi també l’assegurança de despeses per cancel·lació en cas d’una incidència de malaltia abans de la seva sortida del viatge.

Com faig la reserva?

De manera molt còmoda, a través dels nostres canals.

Ens podem veure presencialment, via email o per telèfon.

Com es garantitza la reserva?

La confirmem a través de correu electrònic, amb un primer dipòsit de garantia del 30%. I 30 dies abans s’abona el total restant.

He d'anul·lar el meu viatge. Com he de procedir?

-Les cancel·lacions s’han de notificar per correu electrònic a info@servitravel.es

– Una vegada rebut el correu de cancel·lació, en un termini màxim de 7 dies, se’ls enviarà el detall de les despeses generades per aquesta cancel·lació en cas que n’hi hagués (veure apartat amb les condicions de cancel·lació).

– Si ha contractat l’assegurança de cancel·lació i el motiu és justificat, *ServiTravel iniciarà el tràmit amb la companyia asseguradora. *ServiTravel és un mer intermediari, realitzem aquesta gestió voluntàriament per a facilitar els tràmits.

– La gestió amb la companyia d’assegurances és un tràmit lent. La durada des de l’obertura de l’expedient fins al tancament del mateix està en un període comprès entre 2 i 6 mesos.

Quines són les condicions en cas de cancel·lació?

– DESPESES DE GESTIÓ:

La indemnització a abonar en cas de cancel·lació de la reserva serà d’un màxim del 10% del total de la reserva en concepte de despeses de gestió més les despeses reals de cancel·lació generats.

– DESPESES DE CANCEL·LACIÓ:

o Cancel·lació entre 60 i 31 dies abans del començament del viatge: 30%

o Cancel·lació entre 30 i 15 dies abans de la sortida: 60%

o Cancel·lació amb menys de 14 dies abans de la sortida del seu viatge: 100%

– Si us plau, tingui en compte que *ServiTravel podrà exigir el pagament de taxes de cancel·lació superiors a les esmentades anteriorment sempre que es demostri que les despeses d’anul·lació del seu viatge han estat superiors.

Obrir xat
Hola 👋
En què et podem ajudar?